2014. december 4., csütörtök

3-4.

Szerdán izgalmasan indult a napjuk, fél óra szaladgálással a malacok után, kint a hátsó erdőben/ároknál...megléptek a kis ravaszok, így családilag bekergették őket, bár lehet inkább a röfik unták meg és jöttek haza, mert voltak reménytelen pillanatok.....a gyerekek azt kérték, minden reggel ilyen teisórával kezdjünk:D. (azért ezt inkább kihagynánk:))

Ezután is jó dolgok következtek, Zsolt tartott nekik matekórát,Páratlan-páros címmel, ezek összeadása, kivonása, osztása szorzása egymással, magukkal, milyen eredményt adnak. Élvezték, volt játék is közben.
Délelőtt még sokat vagdostak, kiraktak maguknak egy csontvázat, majd hazaérve Verus is kikövetelt egyet (ami jár az jár:)) így három kis csontemberke lett. Feliratozták is.



Olvastunk is sokat, és délután kerámiára mentek,én pedig fogadóórára, egyeztetni a továbbiakat a tanítónénikkel. Megbeszéltük, ki mikor megy be a suliba.

Csütörtökön írással kezdtünk, Bogi már szint az összes betűt ismeri, használja, de néha vannak hibák(pl az f betű nem megy le a pincébe nála..), így azért végigmegyünk a betűkön a munkafüzetben. Kicsit nyelvtanoztunk is,jó a gyakorlójuk eleje elsős, vége másodikos..
Csabi bement a 'versenymatekra' a suliba, Bogi itthon matekozott.
Délután helyreraktuk a szerveket is.




Nem sebészi precizitású, de alsóban bőven elég lesz azt hiszem. Holnapra van mégegy típusú ábrasorozat, amin külön a szervrendszerek látszanak, azt még előszedjük. És sok könyvünk is van a témához, ezzel most elleszünk még egy darabig:).

Jutott idő könyvjelzőket gyártani, és karatéra is mentek...


(az ötleteket a pinterest.com-ról szedtem, vagyis válogattam)

Pénteken délelőtt iskolába mennek, Télapós nap lesz. Verus is megy oviba, ugyanezen okból.



3 megjegyzés:

  1. Szia, ellátogattam én is a blogodra! Tetszik! :) Meg tudod mondani esetleg a belső szerves linket? Mi is nagyban az emberi testet nyúzzuk... :D Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Örülök:)!
    A csontvázas+szerves ha jól emlékszem pont a Te linked alapján lett a pinterestről, a hajtogatós pedig innen: http://www.pinterest.com/pin/493496071640713656/ .
    Meg van még anatómia atlaszunk a fősulis időkből:), és Mi-micsoda Junior Az emberi test, ezeket néztük át.
    Ez a téma nagyon ragadós, sokminden megmaradt bennük, mi egyelőre végeztünk vele/pihentetjük a témát, igazából még nem teljesen tudom, mennyit is szánjunk egy témára....most talán lecsengett, kb két hét volt az intenzív rész. Nektek régebb óta megy, ugye?
    Lenne még pár kérdésem, írhatnék Neked? Köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írj hát! miutunk_kukac_gmail.com
      A hajtogatós lehetett tőlem, a belső szervesre lettem volna kíváncsi, mert kerestem olyasmit, én nem találtam sehol normálisat. De akkor kutatok tovább a pinteresten! Köszi! :)

      Törlés